Wednesday, December 8, 2010

sweet memori

kenangan??ape tu..hehe..xthu mmg gile..saya ketawa masa posting nie..sebab teringatkan kenangan lalu..
sejak kecil sehingga sekarang..kenangan xpernah lari..sebab setiap masa itu adalah kenangan..dan ianya akan jadi sejarah..kalau kawan2 yang kenali saya nampak saya tersenyum sorang2 tu..sebab teringatkn kenangan yang lalu..semua kenangan adalah indah,dan setiap kenangan ade pengajarannya..ketawa,sedih..sakit dan sebagainya adalah kenangan terindah..dan apa yang berlaku pada saya sekarang jugak kenangan..posting masa sakit mata..fuhh,lara sangat..haha..kita seharusnya wujudkan kenangan tu bukan sahaja pada ingatan tapi juga bukti (gambar)..baru kita boleh ketawa sekuatnya..bila kita kenang semua gmbr2 kenangan kita..jangan pernah lupa ape yang berlaku..sebab org gila tepi jalan pun ade kenangan..dan sentiasa membayangi kenangan mereka..jangan malu kan diri sendri kalau xde kenangan..haha..saya pasti korang msti teringatkan kenangan korang bila baca nie..dan mula mengukir senyuman perlahan2 dan mula merubahkn senyuman kepada ketawa..dan mgkn terus menjadi tangisan..dan awk semua akn rindukan semua saat2 detik korang mencipta kenangan tu..right??hehe..kenang lah semua kenangan..xkira manis atau pahit..ianya akn menghiburkn..percayalah..kenangan itu sangat menyeronokkan.

No comments:

Post a Comment